uitnodiging PEER

20 januari 2017

uitnodiging PEER

Graag wil ik je uitnodigen voor de eerste bijeenkomst van PEER op zondagmiddag 12 februari om 15:00 uur in de raadzaal van Het Klooster.

PEER staat voor Politiek en Meer. Het is een themabijeenkomst die te maken heeft met het onderwerp "vernieuwing" en het wordt georganiseerd door de Nuenense afdelingen van landelijke politieke Partijen.

De P wordt ingevuld door Nuenenaar Piet van Elswijk. Hij gaat het met ons hebben over "een economie op mensenmaat". In dit filmpje krijg je een eerste indruk wat daarmee wordt bedoeld.  Uiteraard wordt er ook gelegenheid geboden om met elkaar en met Piet in gesprek te gaan.  Dit is een onderwerp dat ons allen aangaat. Werk moet eerlijker verdeeld worden en we moeten meer oog hebben voor onze leefomgeving (het millieu).

Het MEER wordt deze keer ingevuld door Kyra Frimout. Een vijftienjarige Nuenense die werkelijk virtuoos harp speelt. Iedere keer willen we met PEER een podium bieden aan Nuenens cultureel talent.

Kortom, kom op 12 februari je hoofd en hart verwennen. Kom naar het Klooster.
Ik hoop je daar te ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Bas Smouter