Regioconferentie

Foto: Merian Marijnissen

Gisteren vond in Eindhoven de regioconferentie plaats. Er werden goede discussies gevoerd over het verkiezingspro-gramma en de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkeizingen op 15 maart 2015.

Het conceptverkiezingsprogramma steekt opvallend goed in elkaar. Lof voor de programmacommissie!  Het is een echt links programma waarin de drie basiswaarden menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit goed naar voren komen. Het is goed om te zien dat er in dit verkiezingsprogramma duidelijk aandacht is voor milieu en leefomgeving.

Foto: Merian Marijnissen
Afdelingen hadden zich goed voorbereid wat de discussie afwisselend maakte. Daarnaast was het leuk om iedereen weer te zien en te horen wat er leeft in de Brabantse afdelingen!

Nu is het alleen nog verlangend uitkijken hoe de resultaten van de besprekingen verwerkt zullen worden in het tweede concept verkiezingsprogramma dat op het congres in januari vastgesteld wordt.